Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
>

Zdalne wsparcie techniczne zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz

Pomoc zdalna to usługa informatyczna na odległość. Polega ona na udostępnieniu ekranu poprzez nawiązanie połączenia za pomocą aplikacji Team Viewer.
Podczas połączenia zdalnego można rozwiązać większość zgłoszeń – zarówno drobne sprawy jak również bardziej skomplikowane problemy.
Usługa zdalnej pomocy jest adresowana do firm oraz instytucji zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy.
Pomoc zdalna globallink

POMOC ZDALNA

Program teamviewer po pobraniu uruchamia się bez konieczności instalacji.
Program jest w 100 % bezpieczny, połączenie jest szyfrowane. 


Pobierz i uruchom program.
Skontaktuj się z nami telefonicznie, 

 REGULAMIN POMOCY ZDALNEJ

  1. Warunkiem koniecznym do realizacji usługi Pomocy Zdalnej jest ciągły dostęp komputera Klienta do sieci Internet. W niektórych przypadkach uzyskanie dostępu do sieci Internet (np. połączenie przez sieć komórkową) może wiązać się z dodatkowymi opłatami, które ponosi Klient.
  2. Konsultant realizujący usługę nie podejmuje działań innych, niż związane bezpośrednio z udzieleniem pomocy zdalnej.
  3. Klient oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania komputerem oraz sprzętem, na którym będzie wykonywana usługa pomocy zdalnej.
  4. Warunkiem udzielenia Pomocy Zdalnej jest pobranie i instalacja przez Klienta oprogramowania Team Viewer, które pobrać można na stronie 
  5. Korzystanie z aplikacji Team Viewer jest bezpłatne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla klienta (w ramach licencji niekomercyjnej).
  6. Klient udostępnia swój komputer konsultantowi każdorazowo, na podstawie widocznego na ekranie klucza i hasła. W dostępnym dla klienta oknie dialogowym klient w każdej chwili może przerwać połączenie. Skorzystanie z Pomocy Zdalnej oznacza dostęp konsultanta do klawiatury i kursora ekranowego komputera Klienta.
  7. Każdorazowa Pomoc Zdalna musi odbywać się z jednoczesnym prowadzeniem rozmowy telefonicznej.
  8. Do udzielenia Pomocy Zdalnej Klient musi wyrazić zgodę na oświadczenie dotyczące Pomocy Zdalnej, które przedstawi konsultant podczas rozmowy oraz zaakceptować Regulamin Pomocy Zdalnej.
  9. Klient w każdej chwili może poinformować konsultanta o chęci przerwania połączenia bez podawania przyczyny bądź samodzielnie je przerwać bez uprzedzenia. Po wyłączeniu programu do pomocy konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia się z komputerem Klienta.
  10. Klient zobowiązuje się, że podczas trwania całego procesu Pomocy Zdalnej będzie obserwował działania konsultanta oraz współpracował z nim w trakcie trwania Pomocy Zdalnej.
  11. Firma nie odpowiada za utratę danych, programów lub ustawień programów spowodowanych pracami związanymi z Pomocą Zdalną. Klient ma obowiązek wykonania kopii zapasowej ważnych dla niego danych we własnym zakresie.
  12. Firma nie odpowiada za szkody wyrządzone przez "złośliwe" oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta. Działanie tego typu programów może spowodować usunięcie ważnych plików, na co nie mamy wpływu.
  13. Cena usługi ustalana jest indywidualnie.
  14. Skorzystanie z usługi Pomocy Zdalnej jest jednoznaczne z akceptacją w/w regulaminu.
Ticket

Pomoc technicznabok@globallink.pl

Live Chat

ChatSzybka odpowiedź

Call us

Zadzwoń+48 505 189 435

Footer Logo

Adres

  • 64-920 Piła, Rodakowskiego 74
  • +48 505 189 435
  • biuro@globallink.pl