Global Link sp. z o.o. - Pomoc Zdalna Szybka i Skuteczna

Pomoc zdalna

Zdalne wsparcie techniczne zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz

Image

Pomoc Zdalna - Obsługa Informatyczna Dla Twojej Firmy


świadczymy usługi informatyczne dla firm i instytucji. Nasza oferta obejmuje usługę Pomocy Zdalnej, która umożliwia rozwiązywanie problemów komputerowych na odległość. Dzięki naszej pomocy zdalnej możesz skorzystać z naszego wsparcia bez konieczności opuszczania swojego biura.

Jak Działa Nasza Pomoc Zdalna?


Nasza usługa Pomocy Zdalnej opiera się na wykorzystaniu zaawansowanego oprogramowania do zdalnej kontroli komputera, takiego jak TeamViewer. Proces jest prosty i bezpieczny:

  1. Skontaktuj się z nami i opisz swój problem lub umów się na sesję Pomocy Zdalnej.
  2. Pobierz i zainstaluj bezpłatne oprogramowanie TeamViewer na swoim komputerze.
  3. Udziel nam dostępu do swojego systemu, co umożliwi nam analizę i rozwiązanie problemu w czasie rzeczywistym.


Co Możemy Rozwiązać Zdalnie?

Nasza usługa Pomocy Zdalnej obejmuje szeroki zakres działań, w tym:
  • Diagnozowanie i usuwanie błędów systemowych.
  • Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania.
  • Rozwiązywanie problemów z siecią i łącznością internetową.
  • Wsparcie techniczne w zakresie sprzętu i oprogramowania.
  • Udzielanie porad dotyczących optymalizacji systemu.


Dla Kogo Jest Nasza Usługa?


Nasza Pomoc Zdalna jest dostępna dla firm i instytucji, które potrzebują szybkiego i efektywnego wsparcia informatycznego. Adresujemy naszą ofertę do:

  • Małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują stałego wsparcia technicznego.
  • Instytucji, które pragną zapewnić swoim pracownikom dostęp do profesjonalnego wsparcia zdalnego.
  • Każdego, kto poszukuje profesjonalnej pomocy informatycznej w wygodny i efektywny sposób.
Daj nam szansę pomóc Ci w rozwiązywaniu problemów informatycznych i zapewnić płynne funkcjonowanie Twojej firmy. Skorzystaj z naszej Pomocy Zdalnej.

POBIERZ Program
teamviewer

Program teamviewer po pobraniu uruchamia się bez konieczności instalacji.
Program jest w 100 % bezpieczny, połączenie jest szyfrowane. 

REGULAMIN POMOCY ZDALNEJ


  1. Warunkiem koniecznym do realizacji usługi Pomocy Zdalnej jest ciągły dostęp komputera Klienta do sieci Internet. W niektórych przypadkach uzyskanie dostępu do sieci Internet (np. połączenie przez sieć komórkową) może wiązać się z dodatkowymi opłatami, które ponosi Klient.
  2. Konsultant realizujący usługę nie podejmuje działań innych, niż związane bezpośrednio z udzieleniem pomocy zdalnej.
  3. Klient oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania komputerem oraz sprzętem, na którym będzie wykonywana usługa pomocy zdalnej.
  4. Warunkiem udzielenia Pomocy Zdalnej jest pobranie i instalacja przez Klienta oprogramowania Team Viewer, które pobrać można na stronie
  5. Korzystanie z aplikacji Team Viewer jest bezpłatne i nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla klienta (w ramach licencji niekomercyjnej).
  6. Klient udostępnia swój komputer konsultantowi każdorazowo, na podstawie widocznego na ekranie klucza i hasła. W dostępnym dla klienta oknie dialogowym klient w każdej chwili może przerwać połączenie. Skorzystanie z Pomocy Zdalnej oznacza dostęp konsultanta do klawiatury i kursora ekranowego komputera Klienta.
  7. Każdorazowa Pomoc Zdalna musi odbywać się z jednoczesnym prowadzeniem rozmowy telefonicznej.
  8. Do udzielenia Pomocy Zdalnej Klient musi wyrazić zgodę na oświadczenie dotyczące Pomocy Zdalnej, które przedstawi konsultant podczas rozmowy oraz zaakceptować Regulamin Pomocy Zdalnej.
  9. Klient w każdej chwili może poinformować konsultanta o chęci przerwania połączenia bez podawania przyczyny bądź samodzielnie je przerwać bez uprzedzenia. Po wyłączeniu programu do pomocy konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia się z komputerem Klienta.
  10. Klient zobowiązuje się, że podczas trwania całego procesu Pomocy Zdalnej będzie obserwował działania konsultanta oraz współpracował z nim w trakcie trwania Pomocy Zdalnej.
  11. Firma nie odpowiada za utratę danych, programów lub ustawień programów spowodowanych pracami związanymi z Pomocą Zdalną. Klient ma obowiązek wykonania kopii zapasowej ważnych dla niego danych we własnym zakresie.
  12. Firma nie odpowiada za szkody wyrządzone przez "złośliwe" oprogramowanie zainstalowane na komputerze Klienta. Działanie tego typu programów może spowodować usunięcie ważnych plików, na co nie mamy wpływu.
  13. Cena usługi ustalana jest indywidualnie.
  14. Skorzystanie z usługi Pomocy Zdalnej jest jednoznaczne z akceptacją w/w regulaminu.